پرسش های متدوال
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر، به دلیل ارسال سفارشات با پست پیشتاز امکان پرداخت در محل وجود ندارد و شما میتوانید مبلغ خرید را از طریق درگاه پرداخت بانک پاسارگاد یا زرین پال پرداخت نمایید.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
آیا میتوانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای لیدی استور بوده است و لیدی استور در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. اما در کل محصولات آرایشی و بهداشتی به دلیل مسائل بهداشتی، امکان مرجوع ندارند.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت شوید و بر روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. همچنین کد رهگیری پستی بسته خود را میتوانید از طریق کانال های ارتباطی از ما دریافت بفرمایید.